لوکس ویلا، بهترین راه برای اجاره ویلا در کردان

کردان را می توان یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوا و سرسبز در اطراف تهران شناخته که برای سپری کردن اوقات فراغت بی شک یکی از بهترین مقاصد گردشگری خواهد بود. برای اجاره ویلا در کردان و اقامت در این روستای بی نظیر، راه های بسیاری وجود دارد اما اگر  به دنبال راهی بی دردسر، ارزان و مطمئن برای اجاره ویلا در کردان هستید، لوکس ویلا انتتخابی متفاوت خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع ویلا در کردان و بهترین راه برای اجاره ویلا بیشتر آشنا شوید.

چرا کردان امروزه به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران تبدیل شده است؟

معروفیت کردان به چند دهه پیش برمیگردد. تا سال 1385، کردان یکی از روستاهای شهرستان چندار بود اما در سال 1385، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان جزء شهرستان ساوجبلاغ شد و طولی نکشید تا این روستا به مهم ترین قطب اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ تبدیل گردید. کردان در دهه های گذشته تنها یک روستا بود و بعد از اینکه پایتخت نشین ها با طبیعت جذاب منطقه بیشتر آشنا شدند، تصمیم گفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند لذا با چالش بزرگی به اسم اجاره ویلا در کردان روبرو شدند چراکه تعداد ویلاها کم و تقاضا بالا بود.

این موضوع باعث شد تا سرمایه گذاران بسیاری وارد کردان شوند تا با خریداری زمین ها و خانه های مختلف، اقدام به ساخت و سازی انواع ویلا و اقامتگاه برای هر بودجه و سلیقه ای کرده و تا حدودی، تقاضا را پاسخ دادند اما حضور انواع ویلاهای مختلف بخصوص ویلاهای لوکس و استخردار باعث شد بر محبوبیت کردان افزوده شده و امروزه به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای تفریح باشد.

اجاره ویلا در کردان و نکاتی که باید بدانید

همانطور که پیش تر گفتیم، در کردان تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها وجود دارد. اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان هستید، می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب به سراغ اجاره سوئیت در کردان رفته و میان ارزان قیمت ترین اقامتگاه های روستا، بهترین را انتخاب کنید. در کردان تنوع محدودی از انواع سوئیت ها وجود دارد که به صورت یک خوابه، دو خوابه و غیره بوده و از امکانات مطلوبی هم برخوردار هستند اما در نظر داشته باشید به لطف قیمت پایین، سوئیت های کردان طرفداران بسیاری داشته و در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به سرعت رزرو داده می شوند.

در صورتی هم که نمیخواهید در سوئیت ها اقامت داشته باشید، می توانید میان تنوع بالایی از انواع ویلاهای عادی، بهترین را انتخاب کنید. لازم به ذکر است نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان همواره طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه متناسب با امکانات و شرایط ویلا ثابت می باشد اما با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را به خود می بینند.

اجاره ویلا استخردار در کردان

محبوب ترین و جذابت ترین اقامتگاه های کردان، ویلاهای استخردار هستند بطوریکه اکثر مردم و گردشگران، کردان را با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند. اگر قصد اجاره ویلا استخردار در کردان را دارید همواره در نظر داشته باشید به دلیل تقاضای بالا جهت اجاره روزانه ویلا استخردار در کردان، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه های منطقه می باشد و از طرفی، به دلیل محبوبیت ویلاهای استخردار همواره پیشنهاد می شود اگر در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه قصد سفر به کردان و اقامت در ویلاهای استخردار را دارید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی است لذا در نیمه اول سال شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در منطقه بوده و با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان وارد سردترین روزهای خود می شود. در نیمه اول سال، گردشگران به سراغ اجاره ویلا در کردان استخر روباز می روند چراکه از نظر آن ها، استخرهای روباز زیر آفتاب سوزان بسیار لذت بخش خواهد بود اما با فرا رسیدن روزهای سرد سال، شرایط کاملاً تغییر خواهد کرد.

با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، در کردان آب و هوایی بسیار سرد سوزناک حاکم می شود و کسی نمی تواند وارد استخرهای آبسرد روباز در هوای سرد کردان شود. در این ایام، ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شود اما به دلیل اینکه تعداد ویلاهای استخر آبگرم کاهش می یابد، نرخ اجاره روزانه آن ها به مراتب افزایش خواهد یافت و از طرفی، در میان ویلاهای استخردار، اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم سرپوشیده پرتقاضاترین اقامتگاه های روستا به شمار می روند.

اجاره ویلا لاکچری در کردان

در میان تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف در کردان، تعداد بسیار محدودی ویلا وجود دارد که در دسته لوکس ترین ویلاهای منطقه قرار میگیرند. ویلاهای لوکس و گرانقیمت کردان علاوه بر نماهای مدرن یا رومی، از امکانات بسیار جذابی هم برخوردار هستند که شامل سونا و جکوزی درکنار استخرهای روباز و یا سرپوشیده، باغ های بزرگ به همراه باربکیو و آلاچیق، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی و تصویری و غیره مشاهده می شود.

نگاهی به دیدنی های کردان

متاسفانه امروزه اکثر گردشگرانی که به کردان سفر می کنند، تمام مدت سفر را در ویلاهایی که اجاره کرده اند اقامت می کنند و نگاهی به جاذبه های گردشگری کردان نمیاندازند. در این روستا جاهای دیدنی جذابی وجود دارد که خاطرات سفر را به مراتب جذاب تر می کنند و اگر به دنبال هیجان و تفریح بیشتر هستید، سایت پروازی کردان و دهکده آرامش از بهترین مناطق تفریحی در روستا هستند که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. در صورتی هم که علاقه مند به بناهای تاریخی هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به پل بانو صحرا و برج مقبره بیاندازید.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

امروزه به لطف حضور ویروس کرونا و همچنین محدودیت های تردد، پایتخت نشین ها تنها می توانند برای تفریح و سپری کردن اوقات فراغت خود به مناطق اطراف تهران از جمله کردان سفر کنند لذا یکی از چالش های بزرگ گردشگران برای اجاره ویلا کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده و عاری از هرگونه ویروس می باشد لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که در کردان اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران بدون هیچ دغدغه ای، بهترین خاطرات سفر به کردان را برای خود رقم بزنند.

همچنین اگر به دنبال بهترین راه اجاره ویلا در کردان هستید، لوکس ویلا با ارائه تنوعی از ویلاهای مختلف در کردان با بهترین قیمت و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را به ارمغان می آرود.