قیمت تور کیش در زمستان سال ۹۹ چقدر است؟

هزینه تور کیش در زمستان ۹۹ برای هر نفر با هتل‌های معمولی‌تر و کم ستاره از قیمت 800 هزار تومان به بالا شروع می‌شود. کیش با مساحت 90هزار کیلومتری خود یکی از جزایر بی‌نظیر استان هرمزگان به‌حساب می‌آید که مقصد گردشگری بسیاری از افراد است. طبق آماری که وجود دارد، گفته می‌شود سالانه چیزی حدود دو میلیون نفر به این منطقه سفر می‌کنند و از مناطق و تفریحات گوناگون و جذاب آن لذت می‌برند. توجه داشته باشید که کیش به‌دلیل امکانات متنوع خود می‌تواند نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف کند و یک انتخاب مناسب به‌نظر می‌رسد. هتل‌های چند ستاره، رستوران‌های فراوان و مراکز خرید متنوع، کار را برای افراد راحت‌تر می‌کنند و هر کس می‌تواند بسته به بودجه خود محل اسکان، غذاخوری و سرگرمی خاص خود را داشته باشد.

تورهای کیش خصوصا تور کیش علی بابا از تهران یکی از گزینه‌های پر استفاده سفر به این منطقه محسوب می‌شود که باعث اشغال خطوط هوایی و تردد زیاد هواپیماها در این مسیر شده است. از طرف دیگر قیمت تور کیش یا تور قشم (https://www.alibaba.ir/tour/iran-qeshm) یکی از دغدغه‌های اصلی افراد محسوب می‌شود. همان‌طورکه گفتیم استفاده از تورهای مسافرتی انتخاب مناسبی برای کاهش هزینه‌ها به نظر می‌رسد؛ چراکه شما می‌توانید از طریق تورها، پکیج‌های گوناگون را که شامل انواع گوناگون نرخ بلیت هواپیما و همچنین انواع هتل‌ها می‌شود، بر اساس بودجه‌ای که دراختیار دارید، تهیه کنید.

برای مثال شما می‌توانید بسته‌ای را بخرید که از هتل‌های پنج ستاره مثل هتل ترنج و داریوش پشتیبانی می‌کند یا نمونه‌هایی را برگزینید که ستاره‌های کمتر و البته قیمت مناسب‌تری نیز دارند. اگر عاشق دریا هستید و دوست دارید شبی را کنار دریا سپری کنید، می‌توانید از اقامتگاه ساحلی یا هتل‌های روی آب، استفاده کنید. باقی هتل‌ها هم معمولا اتاق‌های مجاور و روبه دریا دارند که باعث گذران یک شب آرامش‌بخش می‌شوند.

زمان مناسب برای رزرو تور کیش

اگر دوست دارید در ایام تعطیلات با استفاده از تور کیش به این جزیره بروید، حتما باید از مدت‌ها قبل تور موردنظر خود را رزرو کنید؛ زیرا در چنین زمان‌هایی حجم مسافرت‌ها به کیش بسیار بالا می‌رود و پیداکردن حتی یک جای خالی بعید به نظر می‌رسد. بنابراین اگر قصد ندارید در مواقع کم‌تردد به این نقطه سفر کنید، حتما برنامه از پیش تعیین شده‌ای برای خود داشته باشید تا بتوانید سفر مناسبی را پایه‌گذاری کنید. اگر علاقه دارید از سفر نهایت لذت را ببرید، اصلا عجله نکنید. پیشنهاد ما در چنین حالتی سفر در ایام کم تردد است؛ چراکه جزیره با ازدحام جمعیتی کم مواجه است. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از کشور زندگی می‌کنید؛ می‌توانید به نزدیک‌ترین آژانس مسافرتی خود رفته و تور موردنظر را انتخاب کنید. تور کیش از تهران یکی از این تورها محسوب می‌شود که مخصوص مردمان این شهر است. توجه داشته باشید که بسته به مسافت هر شهر قیمت تور کیش می‌تواند متفاوت باشد.

انتخاب مکان مناسب برای اسکان

همان‌طورکه گفتیم تنوع در مکان‌های اسکان موقت می‌تواند نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف کند. اگر دنبال مکان‌های لوکس هستید، می‌توانید از هتل‌های مرکز شهر که با همه نقاط تفریحی و توریستی فاصله خوبی دارند، استفاده کنید و از امکانات فوق‌العاده آن‌ها بهره‌مند شوید. اما اگر دنبال یک جای خلوت هستید و در عوض می‌خواهید هزینه تمام‌شده اسکان نیز کم‌تر شود، هتل‌آپارتمان‌ها و سوئیت‌ها گزینه‌های بهتری برای انتخاب هستند. در اجاره هتل اگر از تور کیش استفاده نکنید، می‌توانید در ایام کم‌ترافیک از ۱۵۰ هزار تومان در هر شب شروع و به یک و نیم میلیون تومان برای هتل‌های لوکس‌تر برسد. البته در ایام شلوغ این نرخ بیشتر هم خواهد شد. از دیگر دغدغه‌های مسافران هنگام سفر به این منطقه حمل‌و‌نقل به نظر می‌رسد. کیش مانند شهرهای بزرگ نیست که از مترو پشتیبانی کند؛ اما راه‌های متعددی برای انتخاب شیوه گردش در شهر وجود دارد که تردد را برای شما آسان کرده‌اند. شما می‌توانید از تاکسی‌تلفنی یا خطی استفاده کنید که رنگ خاص خود را دارند و به ترتیب زرد و سفید هستند. اتوبوس دیگر گزینه حمل‌ونقل در این مکان محسوب می‌شود. البته بهترین پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه استفاده از کرایه اتومبیل است که به این وسیله می‌توانید سفر لذت‌بخش‌تری را هم تجربه کنید.

تور کیش از تهران یکی از پرانتخاب‌ترین مسیرهای هوایی مسافران برای سفر به جزیره است و از همین رو آژانس‌ها خدمات سرویس رفت‌وبرگشت هوایی و رزرو هتل را برعهده گرفته‌اند. در پکیج‌های مختلف قیمت تور کیش متنوع است؛ اما اگر می‌خواهید هزینه تمام‌شده تا حدودی کاهش پیدا کند، باید در فصول گرم سال، اول هفته و اواسط روز به این جزیره سفر کنید. البته تورهای لحظه آخری هم در این کاهش هزینه‌ بی تاثیر نیستند. در ادامه لیستی از قیمت تور کیش در زمستان سال 99 را ارائه می‌دهیم:

  • تور کیش هتل سیمرغ: 810 تا 1.610.000 تومان
  • تور کیش هتل لوتوس: 775 تا 1.125.000 تومان
  • تور کیش هتل گراند: 890 تا 1.240.000 تومان
  • تور کیش هتل سارا: 840 تا 1.190.000 تومان
  • تور کیش هتل شایلی: 810 تا 1.160.000 تومان