بهترین رستوران های بانکوک

معرفی بهترین رستوران های بانکوک

هنگامی که زمان غذا خوردن در بانکوک می رسد، سوال این نیست که کجا، چه چی چیزی و یا حتی کی غذا بخوریم. با امکانات فراوانی که در سراسر پایتخت وجود دارد، ممکن است در حیرت این بمانید که چطور از همه این امکانات بهره ببرید و از میان رستوران های بانکوک کدام یک را انتخاب کنید. اگر شما در جست و جوی سبک، محیط مناسب و یا طعمی هستید که پیش از این تجربه کرده اید، و یا توسط بهترین سرآشپز های دنیا به قلم تحریر در آمده اند، بانکوک پیشنهاد های زیادی برای شما دارد. بنابراین بهترین رستوران های بانکوک کدامند؟

معرفی 25 مورد از بهترین رستوران های بانکوک

1.رستوران لی دو (Le Du)

رستوران های بانکوک - رستوران لی دواین رستوران در قسمت بهترین غذاخوری های خیابان Silom قرار دارد، غذاهای خلاقانه آن توسط سرآشپز جوان و خوش برخورد تایلندی به همراه تیمش ارائه می گردد، وی برای تکنیک ها و روش های منحصر به فرد خود از سوی منتقدان برنده جایزه شده است. با وجود اینکه نام این رستوران فرانسوی به نظر می رسد، رستوران لی دو، رستورانی فرانسوی نیست… لی دو در زبان تایلندی به معنای “فصل” است و رده بندی منو آن کمی مشکل است

غذاهای موجود در منو متفاوت هستند و خلاقیت یک جوان را نشان می دهند. البته این حوان به معنی آماتور نیست ، سرآشپز “Ton” در این رستوران دارای تجربه بالایی است.

این رستوران از 18:00 الی 22:30 باز است.

آدرس: 399/3 Silom Soi 7

2.رستوران بانکر (Bunker)

رستوران های بانکوک - رستوران بانکراین رستوران در یک ساختمان سه طبقه جالب در Sathorn واقع شده است. بانکر غذاهای ترکیبی سرو می کند،غذاهایی که آشپزی سنتی اروپا را با آشپزی امریکایی ترکیب کرده اند. عقیده آنها بر طعم های قوی در تمام منو دیده می شود: سالادهای آنها از سبزیجات ریشه دار (مانند سیب زمینی، هویج و…) تهیه می شوند و اکثرا نیمه پخته هستند، غذای فوجی گراس (غذایی است که از جگر غاز یا اردک تهیه می شود) به طرز ویژه ای خامه ای است، پاستاها چرب و لطیف هستند. این رستوران غذاهای بی نظیری سرو می کند، اما علاوه بر این محیط آن فضایی مدرن و صمیمی است.خدمات ویژه ای که این رستوران ارائه می دهد نام آن را در لیست بهترین های رستوران های بانکوک قرار می دهد.  نام این مکان مدرن، برگرفته از پناهگاه های هوایی است که در طراحی داخلی آن نیز به وضوح دیده می شود.

این رستوران از ساعت 17:30 الی 23:00 باز است.

آدرس: 118/2 Soi Suksa (Sathorn 12)

3.رستوران کلاب ایسایا سیامس کلاب (Issaya Siamese Club)

رستوران های بانکوک -رستوران کلاب ایسایا سیامس کلابایستادن در میان باغچه سبز دل انگیز خانه ای 100 ساله با ایوانی چوبی و با پلکانی قدیمی، قطعا حسی رمانتیک شما را بر می انگیزد و فضا را به مکانی عالی برای غذا خوردن تبدیل می کند. این مکان یکی از جاذبه های گردشگری محسوب نمی شود؛ تایلندی ها، مهاجران و چند مسافر، کسانی هستند که تلاش می کنند این مکان را کشف کنند ، ترکیب دل انگیز خانه های موروثی، خدمات استثنایی و غذاهای شگف انگیز سرآشپز معروف Ian Kittichai این رستوران را میان رستوران های بانکوک متمایز کرده است.

این رستوران هر روزه از ساعت 11:30 الی 3 بعد از ظهر و از 6 عصر تا نیمه شب باز است.

آدرس: 4 Soi Sri Aksorn, Chuaphloeng Rd

4.رستوران مزالونا (Mezzaluna) در هتل لبوا (Lebua)

رستوران های بانکوک - رستوران مزالونارستورن استثنایی مزالونا در داحل طاق طلایی در بالای هتل لبوا قرار دارد. منوی معروف این رستوران چهار تا هفت وعده غذایی ارائه می دهد و هر روز منویی جدید از غذاهای درجه یک جهان توسط سرآشپزی خلاق به شما ارائه می دهد

سرآشپز ریوکی کاوازاکی (Ryuki Kawasaki) در طول فرآیند یادگیری خود در “who’s who” با سرآشپز های بزرگی همچون پیرگگنایر (Pierre Gagnaire) و ژوئل روبوچون (Joel Robuchon) کار کرده است، بنابراین منصفانه است که بگوییم انتطار بالایی می توانید از این رستوران داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید که کسی را تحت تاثیر قرار دهید ،در میان رستوران های بانکوک ، مزالونا برای شما مکانی مناسب است. البته که باید پول مناسبی برای اینکار خرج کنید

این رستوران از سه شنبه تا یک شنبه در ساعت های 18:00 الی 01:00 باز است.

آدرس: خیابان Silom، برج کلاب هتل لبوا ، طبقه 65

5.رستوران ساهرینگ (Suhring)

رستوران های بانکوک -رستوران رستوران ساهرینگاین رستوران می توانست در هر شهر دیگری مورد استقبال قرار بگیرد، حقیقت این است که آنها تصمیم گرفتند این رستوران را در بانکوک افتتاح کنند، تا نقطه عطفی در این شهر باشند. غذاهای مدرن آلمانی واقعا استثنایی هستند همچنین محیط خانوادگی آن حس جذاب و اصیلی دارد.

این رستوران توسط سرآشپزان دوقلو معروف به نام های توماس و ماتیاس شورینگ (Thomas & Mathias Sühring) (که با برگزاری جشن افتتاحیه خود در رستوران مزالونا معروف شدند) افتتاح شده است، بازدهی این رستوران بالا بوده، زیرا آنها چیزی را سرو می کنند که پیش از این برای علاقه مندان به غذا در بانکوک ناشناخته بوده است: غذاهای فوق العاده آلمانی، به صورت فصلی سرو می شود.

روزانه از ساعت 18:00 الی 23:00 باز است.

آدرس: 10 Yen Akat Road Soi 3, Chong Nonsi, Sathorn

6.رستوران L’Atelier de Joel Robuchon

رستوران های بانکوک-رستوران L'Atelier de Joel Robuchonاین رستوران در اوایل سال 2015 باز گشایی شد و حس غذاخوری های تایلند را تداعی می کند. غذاهای باشکوه فرانسوی با تمرکز ویژه ای بر تولید طعم، بافت و سبک ، این گونه غذاها را سرو می کردند، این رستوران یکی از آخرین رستوران هایی است که به گروه رستوران های معتبر افزوده شده و توسط ژوئل روباچون (Joël Robuchon) مردی که توسط گالت میلاو (Gault Millau) تعلیم دیده و ملقب به “سر آشپز قرن” می باشد اداره می شود، وی تا کنون 31 ستاره از میچلین مطابق با استاندارد های جهانی را دریافت نموده است.

با اینکه ژوئل هر روز خود را در آشپزخانه سپری نمی کند (او اغلب به آشپزخانه سر می زند و معیارهای بالایی دارد)، آشپزخانه توسط سرآشپز اُلیویر لیموزین (Olivier Limousin) سرپرستی می گردد، وی پیش از این دو رستوران ستاره دار مطابق با استاندارد میچلین با نام L’Atelier de Joël Robuchon در لندن راه اندازی کرده است.

این رستوران هر روزه برای نهار از ساعت 11:30 الی 2:30 و برای شام از ساعت 18:30 الی 22:30 غذا سرو می کند.

آدرس: MahaNakhon CUBE، طبقه پنجم

7.رستوران ایت می (Eat Me)

رستوران های بانکوک - رستوران ایت مینام این رستوران مانند یک پیشنهاد به نظر نمی رسد و بیشتر پیشنهاد چیزی مقوی را می دهد. این نمایشگاه و رستوران در Covent Soi در منطقه Silom قرار دارد و نام خود را با غذاهای پرطرفدار مدرن بین المللی، نوشیدنی های خوب و برخی از دسرهای بسیار خوشمزه خود، پر آوازه نموده است. این رستوران سال ها است که از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته است، اما به این معنا نیست که به غذارخوری های سبک بانکوک و یا غذاهای بانکوک وفادار نیست. منوی این رستوران ابداعی و فرم هوشمندانه و مناسبی دارد. یکی از بهترین انتخاب ها میان رستوران های بانکوک ، رستوران ایت می است

این رستوران از ساعت 15:00 الی 01:00 باز است.

آدرس: 1/6 Pipat Soi 2, Convent Rd, Silom

8.رستوران بو-لان (Bo Lan)

رستوران های بانکوک-رستوران رستوران بولانسالهاست که به عنوان یکی از بهترین رستوران های تایلندی در بانکوک شناخته شده است، بو-لان غذای روزمره محلی برای شما سرو نمی کند. این رستوران برای دعوت دوستان متفکر، و یا هنگامی که می خواهید توریست ها را تحت تاثیر قرار دهید، مناسب است. نام ” Bo.Lan” از دو سرآشپز به نام های “Bo” (Duangporn Songvisava) و ” Dylan Jones” گرفته شده است که هر دوی اینها تحت نظارت سرآشپز خبره میچلین به نام دیوید تامسپسون (David Thompson) در رستوران ناهم (Nahm) لندن، تعلیم دیده و کار کرده اند.اگر به دنبال غذای تایلندی در بانکوک هستید از میان رستوران های بانکوک این رستوران بهترین انتخاب شما است.

نهار این رستوران از ساعت 12:00 الی 14:30 و شام آن (از سه شنبه تا یک شنبه) از ساعت 18:00 الی 01:00 سرو می گردد.

آدرس: 24 Sukhumvit Soi 53

9.رستوران المنت (Element) در هتل اوکیورا پرستیژ (Okura Prestige)

رستوران های بانکوک - رستوران المنتشام در این رستوران یک تجربه واقعا خاطره انگیز است. این رستوران شیک غذاهایی از سراسر دنیا را در فضایی آرام با طراحی آشپزخانه ای باز و تراسی خیره کننده، سرو می کند. بسیاری از غذاها یک عنصر ژاپنی در خود دارند. چنین رستورانی که در سطح جهانی قرار دارد، همواره پذیرای مهمانانی است که از غذاخوری های معمولی خوششان می آید، در شهری که ارزش سبک و استایل بیشتر از اصل هر چیزی است، رستوران المنت خیلی خوب پابرجاست. این رستوران در طبقه 25 هتل اوکیورا پرستیژ قرار دارد، رستوران المنت در بانکوک به لطف مسیر ایستگاه Ploenchit BTS  به راحتی قابل دسترس است و یکی از در دسترس ترین رستوران های بانکوک است

این رستوران از ساعت 18:00 الی 22:30 باز است.

آدرس: 57 Wireless Road, Ploenchit

10.رستوران گاگان (Gaggan)

رستوران های بنکوک - رستوران گاگانرستوران گاگان بانکوک در کنار خیابان آرام و ساکت Langsuan، در یک خانه سفید جذاب قرار گرفته است. اما اگر می خواهید چیزهای لذت انگیزی که پیشنهاد می دهد را امتحان کنید، از قبل جا رزرو کنید.پشت درهای این رستوران برخی از غذاهای خوشمزه هندی از قسمت کلکته سرو می گردند که اتفاقا زادگاه سرآشپز گاگان آناند (Gaggan Anand) نابغه ای که چنین غذاهای تاثیر گذاری را سرو می کند، نیز می باشد. اعتبار او قابل توجه است: آشپزی برای بیل کلینتون و کار در رستوران معروف El Bulli در اسپانیا و در نهایت در سال 2010 افتتاح این رستوران نام او را تا این حد پر آوازه نمود. از آن پس، غذاهای مجلل هندی خود را در رستوران بانکوک سرو کرد.اگر به دنبال این سبک از غذا در میان رستوران های بانکوک هستید در انتخاب این رستوران شک نکنید.

رستوران گاگان همه روزه از ساعت 18:00 الی 23:00 باز است.

آدرس: 68/1 Soi Langsuan

11.رستوران گینزا سوشی-ایچی (Ginza Sushi-Ichi)

رستوران های بانکوک - رستوران گینزا سوشی-ایچیاین رستوران در هتل گرند هیات (Grand Hyatt) واقع شده است که یکی از بهترین رستوران های بانکوک برای سوشی می باشد. پیش از توضیح بیشتر درباره این رستوران بهتر است بدانید که سوشی-ایچی مکانی برای سرو سوشی های معمولی نیست، بلکه یک رستوران وابسته به رستوران گینزا در توکیو است که دارای نشان میچلین اصلی است. در ستوران های بانکوک ، این رستوران واقعا جلب توجه می کند، پیش از رفتن به آنجا باید میز رزرو کنید و کارت اعتباری خود را آماده هزینه آن کنید. چنین مکان هایی ارزان قیمت نیستند، اما اگر با هنر سرو سوشی از غذاخوری های واقعی ژاپنی آشنا هستید، قطعا هزینه هنگفت آن را درک می کنید.

این رستورران از 12 تا 2:30 و 6 تا 11 شب در روزهای سه شنبه تا شنبه، و در روزهای یک شنبه 12 تا 2:30 و 6 تا 10 شب باز بوده و در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

آدرس: LG/F، خیابان Erawan Bangkok 494 Phloenchit، روبه روی مرکز خرید Gaysorn.

12.رستوران لی نورمادی (Le Normandie) در هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

رستوران های بانکوک - رستوران لی نورمادیاین رستوران یکی از بهترین رستوران های بانکوک است که زمان افتتاح آن به 40 سال پیش باز می گردد. مراکز سرو غذاهای فوق العاده منحصر به فرد فرانسوی، پیشگامان غذاهای عالی در بانکوک بوده اند، سرو غذاهای مجلل در کنار نوشیدنی های معروف یکی از ماهرانه ترین مجموعه ها در بانکوک را تشکیل داده است، این رستوران مشرف به رودخانه Chao Phraya می باشد. سر آشپز آرناد دوناند ساتیر (Arnaud Dunand Sauthier) در آشپزخانه این رستوران کار می کند، کسی که چندین سال با سرآشپزان معروف میچلین همچون میچل روکس و کریستین باو (Michel Roux &Christian Bau) کار کرده است.

برای نهار می توانید از ساعت 12:00 الی 14:00 و برای شام از ساعت 19:00 الی 22:00 مراجعه نمایید.

آدرس:, Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental خیابان رستوران لی نورمادی

13.رستوران ساولبرگ (Savelberg) در هتل اورینتال (Oriental)

رستوران های بانکوک - رستوران ساولبرگاین رستوران در هتل اورینتال (Ploenchit) در اوایل سال 2015 افتتاح گردید، و توسط هنک ساولبرگ (Henk Savelberg) اداره می گردد، وی از سوی منتقدان برای کار در چهار رستوران ستاره دار میچلین در هلند  مورد تحسین قرار گرفته است. برخلاف دیگر رستوران های وابسته به میچلین در بانکوک (همانند رستوران L’atelier de Joel Robuchon)، مسئول اصلی هر روز در آشپزخانه کار می کند و تمام تلاش خود را بر این رستوران متمرکز کرده است. هزینه نهار در اینجا 1800 بات (واحد پول تایلند) است، و اگر بخواهید مزه غذاهای داخل منو را بچشید 3000 تا 4800 بات هزینه دارد.

این رستوران از 12:00 الی 14:00 و از 18:00 تا 22:00 غذا سرو می کند و در روزهای یک شنبه تعطیل می باشد.

آدرس: تایلند، بانکوک، خیابان 110 Wireless، هتل اورینتال ، G/F، ساولبرگ

14.رستوران ناهم (Nahm) در هتل متروپولیتن (Metropolitan)

رستوران های بانکوک -رستوران ناهمرستوران ناهم به طور مداوم در رتبه بندی بهترین رستوران های بانکوک و جهان قرار داشته است، و توسط یکی از سرآشپزان ستاره دار میچلین اداره می گردد، این رستوران غذاهای تایلندی را طبق دستور العمل های باستانی تهیه می کند و تمرکز خود را بر چگونگی اثر گذاشتن طعم ها و بافت مواد اعلاء بر یکدیگر گذاشته است. اگر قصد اقامت طولانی در بانکوک دارید و یا اولین بار است که غذاهای تایلندی می خورید، ناهم شما را با غذاهای فوق العاده خود شگفت زده می کند.

این رستوران برای نهار از ساعت 12:00 الی 14:00 و برای شام از ساعت 19:00 الی 22:30 باز است. آدرس: بانکوک، خیابان Sathorn 27 جنوبی، هتل متروپولیتن، طبقه همکف

15.رستوران اینوتسا ایتالیانا (Enoteca Italiana)

رستوران های بانکوک - رستوران اینوتسا ایتالیانارستوران اینوتسا ایتالیانا بی شک یکی از موفق ترین رستوران های بانکوک در سبک ایتالیایی است. با وجود اینکه در انتهای یک خیابان بسیار باریک پنهان شده است، هر روز پر از جمعیت است. منوی آن غذاهای کلاسیک ایتالیایی را به خوبی دیگر غذاهای رایج ایتالیایی ارائه می دهد. در بین ساکنان قدیمی علاقه مند به غذاهای خوب، بسیار محبوب و معروف است. این رستوران از سوی خوراک شناسان و راهنمای تورها بسیار مورد توجه قرار می گیرد، پس بهتر است پیش از ترتیب دادن یک شام رمانتیک برای رزرو میز تماس بگیرید. با اینکه قیمت های آن کمی بالا می باشد اما غذای آن ارزش هزینه را دارد.

این رستوران از ساعت 17:00 تا پاسی از شب غذا سرو می کند.

آدرس: 39 Sukhumvit Soi 2

16.رستوران سرا-بوآ (Sra Bua) در هتل سیام کمپینیسکی (Siam Kempinski)

رستوران های بانکوک - رستوران سرا-بوآسرا-بوآ رستوران خوبی است که غذاهای پیشرفته تایلندی سرو می کند که نظیر آنها را جایی ندیده اید. غذاهای مورد علاقه تایلندی ها مشخص شده هستند و همه غذاها علاوه بر طعم خوبشان چشم نواز نیز هستند. این رستوران در طبقه همکف هتل سیام کمپینیسکی قرار دارد، رستوران سرا-بوآ سقفی بلند و دکوراسیون مجلل به سبک تایلندی دارد. نام این رستوران به معنی حوضچه لوتوس می باشد و یک ویژگی رستوران این است که آب نمایی مزین به گل های لیلی و لوتوس در مرکز آن قرار دارد. یکی از بهترین میزهای آن زیر سقفی با حکاکی چوبی در گوشه سمت چپ اتاق غذاخوری قرار دارد، اما اگر بخواهید کمی حریم خصوصی برای میز خود داشته باشید جایگاه های ویژه دنج نیز دارد.

سرا-بوآ هر روزه از ساعت 12:00 الی 15:00 و 18:00 الی 23:00 باز است.

آدرس: تایلند، بانکوک، خیابان 1 Rama 991

17.رستوران سِن سی (Sensi)

رستوران های بانکوک - رستوران سِن سیرستوران سِن سی تمام گزینه های یک رستوران مدرن را دارد، یک رستوران خلاق ایتالیایی ؛ دکوراسیونی باوقار، میزهایی با پوشش پارچه های سفید چین دار و خدمات فوق العاده چیزهایی هستند که شما در این رستوران در بانکوک تجریه خواهید کرد. غذاهای کلاسیک ایتالیایی تا حدودی در اینجا متمایز هستند و مهمانان مطمئنا غذاهای شناخته شده را با روش های جدید و نوآورانه ای تجربه می کنند. رستوران سِن سی در بانکوک یک رستوران خانوادگی است و در حالی که سرآشپز ایتالیایی در آشپزخانه مشغول است، همسر وی مسئول خوش آمدگویی به مشتریان است، شور و شوق آنها به شدت تاثیر گذار است. شما در این رستوران برای انتخاب آزاد هستید تا از پنج تا هفت مورد غذاهای داخل منو را تنها با قیمت 1890 بات و 2690 بات انتخاب کنید (با توجه به تولید روزانه غذاها این مبلغ تغییر می کند).

این رستوران هر روز از ساعت 18:00 الی 24:00 (به جز روزهای یک شنبه) باز است.

آدرس: خیابان Soi را به سمت پایین و به جهت دانشگاه تکنولوژی بانکوک بروید، خیابان Sathorn، Narathiwas Soi 17 Yaek 5

18.رستوران فری برد (Freebird)

رستوران های بانکوک - رستوران فری بردرستوران فری برد بانکوک بخشی از رستوران های نسل جدید بانکوک می باشد که بر روی غذاهای نوآورانه و با کیفیت تمرکز می کند، اما فضایی معمولی و محیطی سرزنده دارد. میزهای سفید و سرویس نقره ای (در حال حاضر هتل هایی با کیفیت بالا نیز از همین سرویس ها استفاده می کند)، دیوارهای طرح دار، چراغ های انتزاعی سقف و نوای موسیقی دلنشینی دارد. در آشپزخانه تمام ترفندها برای یک آشپزی خوب استفاده می شوند، اما ترفند های افراطی مانند کف یا دود در آشپزی استفاده نمی گردد.

این رستوران هر روزه از ساعت 17:30 الی  24:00 باز است (آخر هفته ها میان وعده از ساعت 11:00 الی 15:00 سرو می گردد).

آدرس: (بین Phrom Phong و Thonglor) 28 Sukhumvit Soi 47

19.رستوران واتر لایبرری چامچوری (Water Library Chamchuri)

رستوران های بانکوک - رستوران واتر لایبرری چامچوریاین رستوران یکی از مکان های کلیدی در بانکوک بوده و از شش سال پیش که آغاز به کار نموده تا کنون غذاهای بسیار خوبی سرو نموده است. این تیم موفق تا کنون در سراسر شهر شعب دیگری افتتاح نموده اند، اما رستوران چامچوری اصلی گل سرسبد این مجموعه می باشد. گاهی با اصطلاحات مبهمی همچون “غرب معاصر” و یا “اروپایی پیچیده” توصیف می گردد، اما پس  از امتحان منو فصلی، به عقیده ما بهترین توصیف درباره آن غذاهای باشکوه فرانسوی، با عناصری که ظاهری کلاسیک از غذاها ساخته، عناصری همچون فوجی گراس، حلزون صدف دار و کبوتر، می باشد.

این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 الی 14:00 و 18:00 الی 22:00 باز است.

آدرس: خیابان Rama IX، میدان Level 2 Chamchuri، رستوران Water Library Chamchur

20.رستوران ما-میسون (Ma Maison)

رستوران های بانکوک -رستوران ما-میسونرستوران ما-میسون مکانی مدرن است که ترکیبی از محیطی زیبا با خوارک های سنتی تایلندی دارد. این رستوران در چمن زارهای Nai Lert Park Heritage Home قرار دارد که تجربه ای لوکس را رقم می زند و با دستور غذاهای خانوادگی که نسل به نسل به آنها انتقال یافته، به خود می بالد. این رستوران در خیابان وایرلس (Wireless) قرار دارد که با پیاده روی کوتاه از ایستگاه های Chit Lom و Ploenchit BTS Skytrain قابل دسترس است.اگر به بانکوک سفر کرده اید و قصد دارید امشب را در رستورانی خوب سپری کنید. انتخا این رستوران را از میان رستوران های بانکوک به شما پیشنهاد می کنیم.

رستوران ما-میسون هر روزه از ساعت 11:00 الی 14:30 و 18:00 الی 22:00 باز می باشد.

آدرس: خیابان وایرلس، Nai Lert Park Heritage Home

21.رستوران والز بلی (Whale’s Belly)

رستوران های بانکوک - رستوران والز بلیوالز بلی رستورانی فراتر از حد انتظار شماست. نام این رستوران ممکن است فریب دهنده باشد، اما محیط راحت آن، خدمات مناسب و غذاهای خلاقانه شگفت انگیز آن ترکیب دلنشینی را پدید آورده است. ناظر جوان آشپزخانه این رستوران، سرآشپزی بلند پروازی است که در تعدادی از رستوران های معتبر بانکوک آموزش دیده است. با علاقه ای که این سرآشپز به غذاهای مولکولی دارد، برخی از تکنیک هایی که او به کار می گیرد الهام گرفته از تکنیک هایی است که در کالج مشهور اسپانیایی elBulli استفاده می گردد. مواد اولیه برای رستوران والز بلی از این جهت مهم است که به سرآشپز اطمینان تهیه غذاهای با کیفیت را می دهد.مالز بلی را به جرات می توان یکی از بهترین رستوران های بانکوک دانست

رستوران والز بلی همه روزه از ساعت 17:30 الی 23:00 باز بوده و در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت 11:30 الی 14:30 نهار سرو می کند.

آدرس: خیابان Sukhumvit، Sukhumvit Soi 39، طبقه دوم، برج 39 Boulevard

22.رستوران لا تیبل دِ تی (La Table de Tee)

رستوران های بانکوک - رستوران لا تیبل دِ تیاین رستوران یک کشف واقعی است؛ جایی است که در آن می توانید از غذاهای معروف خوشمزه فرانسوی در محیطی رمانتیک لذت ببرید. چیزی که آن را از این مجموعه متمایز کرده است، پنج وعده غذا در منوی آنها تنها با قیمت 950 بات برای هر فرد می باشد (البته هزینه به شارژ سرویس هم بستگی دارد). ما بسیاری از رستوران های بانکوک را بررسی کردیم اما هیچ کدام در بانکوک از نظر کیفیت، ارزش و محیط به هماهنگی این رستوران نیستند. این رستوران کوچک در انتهای کوچه Soi Sala Daeng قرار دارد و تنها چند دقیقه با ایستگاه های BTS و MRT خیابان Silom فاصله دارند.

این رستوران از سه شنبه تا یک شنبه از ساعت 18:30 الی 22:00 باز است.

آدرس: بانکوک، خیابان Silom، 69/5 Soi Sala Daeng

23.رستوران اسکارلت (Scarlett) در هتل پولمَن (Pullman)

رستوران های بانکوک - رستوران اسکارلترستوران اسکارلت در طبقه 37 هتل پولمَن غذاهای عالی بین المللی را همراه با منظره بی نظیری از دریای متغیر آسمان خراش ها سرو می کند. از لحظه ای که وارد رستوران می شوید، فورا در یک فضای گرم غوطه ور خواهید شد و تنش دنیای بیرون زیر نور آرامش بخش آن محو می شود. فضای قسمت غذا خوری به طرز هوشمندانه ای طراحی شده است تا جزایری از نور را ایجاد کند و فضا را بدون استفاده از دیوارها و یا پارتیشن ها دنج کرده است. در میان رستوران های بانکوک ، رستوران اسکارت پیشنهادی است که  به سختی می توان آن را رد کرد.

رستوران اسکارلت هر روز از ساعت 18:00 الی 01:00 غذا سرو می نماید.

آدرس: خیابان 188 Silom، طبقه 37، Pullman Bangkok Hotel G

24.رستوران بریانی مزرعه کوکات (Cocotte Farm Roast)

رستوران های بانکوک -رستوران بریانی مزرعه کوکاتکوکات بانکوک رستورانی است که محصولات محلی، فصلی و ارگانیک را با نوشیدنی های فرانسوی ترکیب کرده است. استیک کبابی، مرغ کبابی و سالادهای تازه طعم خوشمزه ای دارند و همه از مزارع تایلند (البته همه چیز به جز استیک) تهیه شده اند. قسمت غذاخوری بسیار نزدیک به مزرعه است به طوری که احتمالا وارد آن شده و شیفته آن می شوید. کوکات بانکوک بیشتر شب ها پر از جمعیت است. فضای آن بسیار انرژی بخش می باشد.  در حالی که سرآشپز در آشپزخانه درحال کار است، گارسون ها هم در حال رفت آمد هستند. همچنین یک اغذیه فروشی در آنجا وجود دارد تا شما برای تهیه غذای خود در منزل ، از آن گوشت سالم و پنیر تهیه کنید.

این رستوران از 11:00 الی 15:00 و از 18:00 الی 23:00 مشغول به کار است.

آدرس: Soi Sukhumvit 39, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana

25.رستوران سوپانیگا (Supanniga)

رستوران های بانکوک -.رستوران سوپانیگابا الهام از دستوالعمل های مادر بزرگ، صاحب آن Eh ، رستوران سوپانیگا را افتتاح نمود و غذاهای سنتی تایلندی را از دو شهر زادگاه خود ترات (Trat) (در سواحل شرقی) و خن کان (Khon Kaen) (در شمال شرقی) جایی که خانواده وی در آن مستقر هستند، سرو می نماید.این رستوران با دکوری شیک اما راحت و یک تراس بیرونی آماده پذیرایی از شما است این رستوران در تانگ لور (Thong Lor) ارزش سفر طولانی از خیابان سوی (Soi) را برای امتحان کردن یکی از بهترین رستوران های بانکوک را دارد