هتل های ابوظبی

بهترین هتل های ابوظبی

ابوظبی، پایتخت امارات، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در عربستان است.شما برای سفر به ابوظبی و اقامتی به یاد ماندنی باید هتل مناسبی را رزرو کرده باشید. هتل های ابوظبی لوکس و تا حدی مقرون به صرفه هستند و راهی برای تجربه هر آن چیز که پایتحت امارات به شما ارائه می دهد در اختیار شما قرار می دهند.

 معرفی برترین هتل های ابوظبی

هتل پارک حیات ابوظبی (PARK HYATT ABUDHABI HOTEL)

هتل های ابوظبی - PARK HYATT ABUDHABI HOTELاز آنجایی که جزیره سعدیات محلی است که تماثیل سه جانبه فرهنگی در آن طراحی شده اند، تمام توجه ها بر این جزیره می باشد. موزه لوور ابوظبی در نوامبر 2017 توسط امانوئل مکرون افتتاح شد و به موزه ملی زاید ملحق شد. هتل پارک حیات ابوظبی به سواحل جزیره سعدیات اضافه شده است، که بیش  از 300 اتاق مهمان، سوئیت و ویلاهای الهام گرفته از سبک معماری عربی، دارد. ویلاهای دو یا سه خوابه مشرف به دریا هستند و با تراس های بزرگ و استخرهای خصوصی نظرها را به خود جلب می کند. همچنین یک خانه ساحلی با بام تراس در آن قرار دارد که از آن می توان منظره غروب خورشید خلیج فارس را تماشا کرد. تمام این زیبایی های این هتل را به یکی از لوکس ترین هتل های ابوظبی تبدیل کرده است

هتل ست رجیس جزیره سعدیات (ST REGIS SAADIYAT ISLAND RESORT )

هتل های ابوظبی - ST REGIS SAADIYAT ISLAND-RESORTاین هتل لوکس ساحلی پنج ستاره، تنها 10 دقیقه تا مرکز شهر ابوظبی فاصله دارد. سه استخر روباز منجر به پیدایش یک ساحل خصوصی در خلیج فارس شده اند. ساحل و آب محل جذب حیوانات محلی شده اند، از لاک پشت های منقاردار گرفته تا دلفین ها به این مکان جذب می شوند، و اگر حس می کنید انرژی فعالیت دارید، این هتل انواع گسترده ای از ورزش های آبی از جمله قایق رانی ایستاده و کایاکینگ را دارد، که می توانید از آنها استفاده کنید. برای کمی تنوع می توانید در “لوژ و بار ساحلی توکویز” در حالی که کوکتل خوشمزه ای در دست دارید و پاهایتان در شن ها فرو رفته اند، حمام آفتاب بگیرید.اگر قصد سفری لوکس به ابوظبی را دارید ، انتخاب این هتل از میان هتل های ابوظبی می تواند تجربه ای به یادماندنی برای شما باشد.

هتل ریتز کارلتون ابوظبی، گرند کانال (THE RITZ-CARLTON ABU DHABI, GRAND CANAL)

هتل های ابوظبی THE RITZ CARLTON ABU DHABIاین هتل پنج ستاره توسط باغ های رنگارنگ و فواره ها و آب نماهای آنها احاطه شده است، جایی که شما را به منظره هایی از خلیج فارس با اقامتی فراموش نشدنی و استخر های بی نظیر دعوت می نماید. شالوده ای از سبک شرقی و غربی طرحی از عناصر محلی و بین المللی را فراهم نموده، از معماری باشکوه ونیزی تا وان های آب گرم که از سبک بادیه نشین های عربی الهام گرفته است را شامل می شود. این هتل یکی از بهترین مکان های پایتخت برای مناظر “مسجد بزرگ شیخ زیاد” است و یک ضیافت در رستوران “لی جیانگ” نه تنها خوارک های ممتاز چینی را ارائه می دهد بلکه چشم اندازهای زیبایی را نیز به تصویر می کشد. هفت رستوران دیگر انواع غذاهای خاورمیانه، استیک ها و چای عصر گاهی در منو خود دارند، و کوکتل ها و اسنک های استخر بار “ال فرسکو” نیز به خوبی آنها می باشد.

هتل برج های اتحاد جمیرا (JUMEIRAH AT ETIHAD TOWERS HOTEL)

هتل های ابوظبی - JUMEIRAH AT ETIHAD TOWERS HOTELاین هتل برنده جایزه معماری معاصر شده است و از این جهت بسیار مطرح است. یکی از این پنج برج درخشان، برج اتحاد جمیرا می باشد که یکی از شیک ترین و به روز ترین نشانی های شهر است. سه استخر شنا، یک ساحل خصوصی و جکوزی فوق العاده “تالیس” به این معنی هستند که هیچ محدودیتی برای ریلکسیشن وجود ندارد، این در حالی است که بام این منطقه برای شما مناظر مرتفع را فراهم می کند

هتل کاخ امارات ابوظبی (EMIRATES PALACE)

هتل های ابوظبی - EMIRATES PALACEیکی از برجسته ترین ساختمان ها در افق شهر، کاخ امارات است، که معرف  شکوه و جلال شب های عربی است. همه ویژگی های این کاخ مجلل و باشکوه است. این بنا با سواحل و باغ های خصوصی محصور کننده، احاطه شده است و 16 سوئیت خارق العاده برای انتخاب شما وجود دارد که همه آنها با سنگ مرمر و طلا آراسته شده اند و همیشه یک پیش خدمت آماده فراهم کردن نیاز های شماست.

رستوران Mezlai در این هتل ارائه دهنده بهترین غذاهای خوش طعم در سراسر امارات متحده عربی می باشد که در میان رستوران های موجود در هتل های ابوظبی ، انتخابی مناسب است.

هتل ست رجیس ابوظبی (THE ST REGIS ABU DHABI)

هتل های ابوظبی - THE ST REGIS ABU DHABIهنگامی که برای اقامتی در مکانی لوکس به ابوظبی می آیید، هیج جایی به شکوه این مکان نیست. درست در قلب شهر قرار دارد، منظره اتاق های مجلل آن رو به ابوظبی کورنیش و باشگاه ساحلی ریوایرا ست رجیس می باشد. سوئیت ابوظبی روی پلی در آسمان بالای سطح شهر قرار دارد و برخی از بهترین مناظر شهر را دارد. این مکان ماهانه میان وعده هایی را در صبح هنگام میان ابرها ترتیب می دهد، پیش خدمت ها، مهمانان را برای ضیافتی در مرتفع ترین سوئیت معلق دعوت می کنند. یک شام مجلل هنگام غروب خورشید در باند فرود هلکوپتر: قدم زدن بر روی باند فرود هلکوپتر و تماشای غروب خورشد بر فراز شهر به همراه یک لیوان نوشیدنی، و ملودی های ساکسیفونیست صحنه را کامل می کنند.

هتل یاس وایسروی ابوظبی (YAS VICEROY ABU DHABI)

هتل های ابوظبی - YAS VICEROY ABU DHABIهتل یاس وایسروی یکی از موارد منحصر به فرد را دارد، این هتل مشرف به پیست فرمول یک در یاس مارینا می باشد. در این مکان مسابقه هفته ای در ماه نوامبر برگزار می گردد، و همچنین مکان خوبی برای بازدید از پارک های ویژه جزیره می باشد؛ پارک هایی همچون پارک جهانی فراری و پارک آبی یاس و همچنین دو پارک جدید “وارنر بروس” و پارک “seaworld” که قرار است در سال های 2018 و 2022 تاسیس گردند. همان گونه که انتظار می رود، این هتل سوئیت های شیک با منظره پیست رالی دارد و یکی از بهترین غذاخوری های کل شهر را دارد.

قصر السراب، واحه ای در امارات متحده عربی (QASR AL SARAB DESERT RESORT BY ANANTARA)

هتل های ابوظبیاین هتل با شکوه صحرایی در میان شنزار مشهوری به نام “امپتی کورتر” بنا شده است و چشم انداز اطراف آن نفس گیر است. اما دیدن این مناظر تنها از پنجره های سوئیت ها و یا از روی تخت ها میسر نیست: قصر السراب روش های زیادی برای گشتن در اطراف و خروج از آن را ارائه می دهد و بیشتر آنها مربوط به خیزران، پیاده روی در صحرا، شتر سواری و نمایش شکار شاهین می باشد و همه اینها را به همراه منوی غذا و وان های آبگرمی ارائه می دهد که در هیچ کجا همتا ندارند و انتخابی رویایی در میان هتل های ابوظبی برای شما است