پارک تاسیک پردانا

پارک تاسیک پردانا – کوالالامپور

پارک تاسیک پردانا ( Taman Tasik Perdana ) که در میان دو دریاچه واقع شده ، به (( باغ دریاچه ها )) معروف است. وسعت پارک ، حدود 92 هکتار است و پارک های کوچکتری را در خود جای داده است : پارک پرندگان ، باغ ارکیده ، پارک آهوان و نیز بنای ملی

پارک پرندگان ( Birds park )

باغ پرندگان مالزی

پارک پرندگان در مرکز کوالالامپور و یکی از زیباترین مکان های شهر است که در آن هزاران پرنده از چند صد گونه مختلف ، آزادانه زندگی می کنند. صدای پرندگان و جریان آب نهر ها ، دریاچه زیبا ، بوی گلهای وحشی ، قدم زدن در محیطی طبیعی و دیدن پرندگان در لانه های خود ، همگی از جاذبه های این پارک هستند.

پارک ارکیده ( Orchid Park ) یا ( Taman orkid )

پارک ارکیده مالزی

روبروی پارک پرندگان ، است و زیباترین پارک کوالالامپور. این پارک 1 هکتاری ، پوشیده از انواع ارکیده است و بازدید کنندگانی از سرتاسر دنیا را به خود جذب می کند. آخر هفته ها در بازار پارک ارکیده می توان شاخه های گل ارکیده را نیز به همراه سایر سوغاتی ها خریداری کرد.

حتما بخوانید : اماکن دیدنی و گردشگری – اماکن دیدنی کانبرا استرالیا

پارک آهو ( Deer Park )

پارک آهوان مالزی

این پارک دو هکتاری ، گیاهان ، رودخانه ها و برکه های ک.چک فراوانی دارد و در منطقه باغ های کنار باغ دریاچه ساخته شده است. در پارک آهوان ، انواع مختلفی از آهو ها و گوزن ها ( از جمله آهو های زیبا و خالدار هلندی ) زندگی می کنند که در محیط زیستی طبیعی ، آزادانه در رفت و آمد هستند و گاهی آنقدر به بازدید کنندگان نزدیک می شوند که می توان آنها را لمس کرد ؛ علاوه بر این ، بازدید کنندگان می توانند از نزدیک موش آهو (Mouse Deer  ) را ببینند ؛ کوچکترین جانور سم دار که در افسانه های قدیمی و محلی این کشور نیز بسیار معروف و شناخته شده است.